Wednesday 30 January 2013

Anak Kedua :)

Heyy ,Siapa ANAK KE-2 dalam family meh sini baca fakta ini :D

ANAK MANJA EMAK ♥
sebab apa-apa pun mesti dia akan diutamakan oleh ibu. ^^
*K ,Neh tipu -,- Aku tak pon 

ANAK DEGIL
Anak kedua dikatakan lebih degil, keras kepala dan tidak mendengar kata. semua dia je yg betul.dlm ramai-ramai adik beradik dia je yg KETEGAQ.kemahuan dia kuat.kalau buat sesuatu sungguh-sungguh.kalau tak nak tu, tak nak lah jawabnya, boleh dipujuk tapi selalunya tak berapa jalan.
* Haha ,no comment ,p tanya orang yang memang close dgn aku ,maybe dia tau .LOL

TAK PANDAI PUJUK
memang anak no 2 ni dia tak pandai pujuk makwe or pakwe dia.
*Err ,aku pandai pujuk ,tp kureng kot .Haha .idk 
BERCINTA
dia kalau bercinta, sangat setia.sanggup berkorban. :D

*Haha ,Yang neh betui .cehh perasan dah .Wkakaaka
HITAM / PUTIH
Apa yg dikatakan semua dipegang.kalau hitam, hitam lah kalau putih, putih lah.degil tak boleh toleransi
.
*Taktau nak cakap ler ,Maybe >,< 

HATI
Anak no 2 ni juga nampak je keras.tp hati dia lembut.SATU lagi pe'el dia.dia tak boleh ditegur.

*Neh pon betui ,Aku memang pantang tok nenek aku ,orang tegur aku ,mcm marah2 aku gitu .Haha

BERDIKARI
Very independent.memang betul.tp kalau terlebih independent pun payah.mudah bergaul.very take care.

*Haha ,Tanya mama aku jela ,independent lah sangat -,-

ARAHAN
Anak no 2 ni juga dia payah nk terima arahan.dia lebih suka buat hal sendiri pendek kata tak boleh kerja ngan orang.

*Agree ,aku memang payah ,bg aku org tu buat aku mcm kuli dia and terasa diri tu rendah sgt ,Haha .Berlagak nak mampus aku neh ,nasib sedaq diri .HAHA

PEMAAF & CARING
tidak dinafikan anak no 2 ni pun pemaaf dan caring.TAPI awas jangan bagi dia marah kalau dia marah faham jer lah.

*See ,pemaaf and caring ,aww .haha  about marah ? Aumm ,Aku jd tiger lah time tu .Haha

PAKAIAN
Nak semua up to date.semua nak kemas. :D

*No comment :)

*Sapa anak kedua ? Kita boleh geng .HAHA ;) Gimme five ~

THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

2 comments:

  1. kita ank ke2 gk..grr mcm banyak tak betul je ;D

    ReplyDelete
  2. Memang pon .Tp ada yg sama dengan kita :)

    ReplyDelete