Wednesday 28 December 2011

:D + :(

Heyy ~ haha ,kasi hey2 sikit .lol .Okay tktau nak mula dari mana .Semalam kan dapat freecall kan .haha .Aku dapat freecall ,memang aku nikmati sepenuhnya call suma orang .baik kan ?Ramai aku call ,ada yang angkat and sebaliknya :) it's okay babe .Aku jahat doh ,call then suruh orang wish and nyanyi kat aku ,apakah gilaa .not my bufday .tp thank err spa2 yang wish tu ,okay neh nama2 yang wish .HAHA (Q ,Hafiz ,Ieka ,Iyan ) K lawak gilaa ,dengan suara aku yang cun macam katak .HAHA *Siot punya suara ,time freecall neh lh nk buat hal ,sabar jelaa :D Q Aku suruh nyanyi maluu cakap nak buat keja lh apalah ,then text cakap 'happy bufday' HAHA Iyan pon lawak .HAHA Wish dekat aku wlaupon first tu dia agak pelik .then aku suruh nyanyi ,malu jugak ,then nyanyi jugak ~ HAHAHA ,mintak maap yer terkena korank2 suma .And sorang je tk jadi ,Capital D ,dia tau bukan bufday aku ,siap cakap bufday aku 7.6 .HAHA ,Nvm .Aku siap mrh2 lg ,yela dia tinggal aku mcm tu :( tp dia bole gelak .geram ! memang semalam last contact ,takkan contact sampai bila2 dah .forget him :) Yaya sempat ckp kejap jer :( Hurmm ,dh ler tk larat aku nak cte ,penatt .bubye :D
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment