Sunday 1 January 2012

New Year 2012 :)

Hellow ~ happy new year .pom pom pom *bunyi bunga api .hikhik .Apa azam hampa ?ce gtau ,tk kira nak tau jugak .HEE .Azam aku kali neh nak solat bagi cukup lima waktu :) *maklum lerr ,sebelum neh tak penah cukup .HAHA .And nak study hard :) SPM Candidate :'( waaaa ,takoddd .

~Dah masuk tahun baru no no no Capital D .Dah tkde ,aku akan belaja lupakan dia :) ,walaupon tk boleh ,aku tetap nak lupakan :D .Yang aku tau SPM SPM and SPM .fullstopp !

~Neh ada numb tak kenal pulak dok kacau-kacau aku ,,tahun baru banyak benorr orang tk kenal ,wehh semah doh fone aku dengan numb hampa tu ,numb cun tkpa lerr ,neh tah pape ,duk misscall-2 ,Hah ,kan aku dh call
,bole pulak cakap nak ajak aku celebrate new year ,tah pape jer ,kang aku jadi cikaro kau ! shitt ,free-2 jer dapat makian yang bernas dari aku enn ?beshh takk ?HAHA
 *jyeahh aku tau besh ,nak kena lg ,kacau lh .confirm dapat dengar >,<

~Dah nak buka sekolah ,K barang sekolah dah siap ,just tk ready nak sekolah jer ,takoddd .dah form5 ,nanti sure busy dengan tusyen bagai ~ hadoii .

Okay lerr ,stop ,nak solat lagi ,Bubye <3
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment