Sunday 19 February 2012

Nothing ~

Helo ~ Assalamualaikum ,hah ,hari neh taktau nak story pasai apa ,tkda benda nak story .HAHAHA .Tadi kat sekolah time agama kena turun surau ,Okay kelas aku tingkat 3 ,Gahh ! penatt ohh ,confirm kurus kering lagi kedinglah aku ,nak gemuk acena lah ,hari-2 naik turun tangga ,exercise tuh .muahahaha .Okay lepas habes kelas agama ,Tasya ajak pegi pondok dekat depan blok form5 yang ada kelas K1 K2 K3 K4 K5 tu hah ,aku taktau nama blok tuh ,yang pasti tu blok form 5 ! Dekat pondok tu ada tempat ukur ketinggian ,so kami pegi lah ukur ,and memang hajat nak pegi ukur pon ,HAHAH *Takde keje kan ?Actually ,nak beli baju ,apa nama ,hah ,Long Dress ,so kena ukur dulu ,takut nanti dah beli ,jadi jubah pulak enn ,Ukur punya ukur alhamdulillah lepas wehh ,so aku bole beli baju tuh :D Jeng Jeng Jeng ,nak tau tinggi aku bape ? serious aku memang tinggi gilerr ahh ,K ,154 ,tinggi tak tinggi takk ? hahaha .Damn ! Tasya lagi tinggi tapi sikit jer pon ,dia 156 .Okay memang kena terima aku pendek ,hewhew :(

Yoo ~ selasa neh kena pakai uniform lengkap polis .ohmgoshh ,apa kes neh ? aku tkde ler ,tak suka !Cikgu neh pon satu ,biar jelaa ,tshirt pon okay apa .Takpe dah jumpa baju ,pinjam-2 .hahaa .Lantak ah nak pakai for this yar jer pon .Kesah pulak ~Hah ,semalam tengah chatting ,then abang aku im then kasi gambar ,dia cakap gambar adek baru ,ngokngeks betul abang aku ,ingat aku jelly ? Okay akan aku cari abang baru ,yess ! HAHA *biar padan kankan ? Hah ,1moree ,aku neh jenis muka tak maku ,suka buat muka seposen gitu ,hampa malu er dapat kawan macam aku ? takpee ,tak kesah .haha .Tadi Amalina bagitau cikgu cakap orang yang mintak bantu untuk makan time rehat ,alaa yang tak mampu nak beli makanan time rehat gitu ,hahaha ,Aku pon boh jugak nama ,nanak punya pasal ,then cikgu cakap dapat kot ,entah ler ,tak faham Amalina cakap tadi .Kalo dapat memang syokk gila-2 ahh ,Makan free yoo .Sapa taknak ,Ada pihak yang tidak berpuas hati okay ,abaikan ,dia cakap aku kaya ler apalah ,abaikan .hahha .Sumpah untung duduk sekolah Gurun ,Yelaa Notebok pon aku dapat ,Look kalo aku duduk Batu 5 confirm tak dapat ,hahaha .Serious bangga gila ,Sepatotnya aku tak layak kot dapat benda alah gitu ,tp syerah yang buat bagi aku dapat ,memang besh ahh ,dengan buat muka innocent .Perhh .HAHAH .Okay ahh malas nak cite ,tak larat ,Kbyee <3

THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment