Thursday 26 January 2012

Luar Jangkaan ~

Hello ~ apa khabaq ? sihat kaa ? Lama tak post neh .HAHA .Ehh Happy Chinese New Year :) * sempat lagi kan ?Jyeah aku sempat text sorang memb lama aku jer for wish :D Memang memb paling lama lh ,nama dia Heng Chia Chia ,still remember walaupon aku dah pindah ,and dia still kenal aku :)) Cuti raya cina neh suma ada termasuk abang aku ,so Bapak aku plan ajak pegi picnic .K taktau langsung rancangan neh .Tapi memang besh ah ,naik bot lagi ,mancing-2 bagai ,bakar ikan ,Hah ,lupa nak bagitau ,kami p Pulau Songsong .Tau ? Sumpah takkan ? time aku pegi tu ,kat pulau tu memang ramai orang ,siap berkemah bagai ,kami pegi kejap jer :( Pegi pukul 11pagi balik dalam pukul 6 gitu ,Balik tu memang penat ahh ,dengan pedih muka  ,burn ,tangan dh jadi 2 layer .adoii ,Balik tu ,family aku tido awal ,tak online langsung ,Aku pon tido awal ah ,sebelum neh aku ,adek aku dalam pukul 2 lebih baru tido ,Ya ler ,letihh ,then dlm pukul 10 dah tido ,tup tup tup ,Dalam pukul 1 lebih mama aku kejut ,cakap ada kebakaran .terkezutt kan ,Aku bangun ahh ,tgh blurr ,pening bagai ,HAHA .Mama aku cakap rumah Pak Cik Joe terbakar ,Ohmgoshh .Sumpah takod .Api besar gila ,first time tengok dengan mata sendiri ,terketaq-2 aku ,aku neh cepat takod ,adoii ,Then mama aku suruh call bomba ,family Pak Cik Joe busy selamat keta ,and bapak aku tolong padam ,Orang muda takda kott time tu ,So aku kena call ,taktau numb Balai Bomba ,terpaksa call 999 .HAHA .Lawak kott ,aku rasa orang cakap tuh mesti gelakkan aku ,yelaa ,cakap kalot-2 ,dengan sora macam apa lg ,HAHA .Bomba dtg lambat ,memang tak dapat selamat apa-2 ahh ,sehelai sepinggang jer .Kalau aku lh ,nanges tak berlaku kott ,tapi kalau duk kat rumah aku ,boleh rasa bahang panasnya ,Huhh ,sumpah kesian ,Dah lh baru duduk rumah tu ,tak sampai setahun lagi tu .Apa boleh buat takdir ,Tahun neh kan ,tahun naga .tu yang dia sembur habes ,HAHA .Tapi alhamdulillah lerr ,suma selamat .Okay ler an ,barang-2 suma tu bole diganti .Hah ,tadi pegi vm dengan abang aku and si Caet ,tengok cte Underworld .Wooww .boleh tahan lh ,besh jugak :) Tapi sakit hidung ,spec besaq sangat ,arghh ,Then time nak balik ,Abg aku stop jap kt rumah memb dia dekat-2 area Laguna ,then aku cakap tknak masuk ,so dia tinggal aku kat dalam keta ,aircond tak tutup ler ,then nampak asap kuar kat depan pulak ,Aku cuak dah *tgh trauma .HAHA .Nasib time tu abg aku dah dtg ,kalau takk ,habes aku .HAHA .Okay nak tengok movie ,Bubye ~
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment