Tuesday 13 March 2012

I love My Mum

Heyy ,Hello ,Assalamualaikum :) How are you ? Hee .Jyeahh ,Nak cite neh ,tadi kuar dengan mama and syahmi ,pegi jejalan ,cari barang sikit ,First pegi Giant ,then pegi Tesco lama ,then aku cakap ah ,nak makan sizzling ,time tengah beli-2 kat dalam Tesco tu ,Mama cakap okay ,japg kita makan kat situ ,K buat muka seronok .haha ,Sebab dah lama kempunan enn ,my fav tuuu .Dah selesai beli ,pegi kat sizzling ,Ohmgosh ramai gila wehh ,mama cakap next time makan kat situ :'( Okay ,aku ikut jer ,Then syahmi cakap jum p HotMass ,Tapi tak sure jalan nak pegi ,so tak jadi jugak ,last-2 pegi makan KFC jer ,Otw nak pegi makan ,lalu depan butik ,mama jalan first then aku jalan dengan syahmi ,syahmi tolak troli time tu ,kira slow lerr ,tetiba mata aku ternampak oh my fav dress <3 i wanttt .Nak tau apa ? Long Dress :)) dah lama aku nak okay ! sampai aku tertypo kat dalam paper bi aku ritu ,orang suruh tulis long grass ,aku p tulis long dress .sakai .haha ,Nasib aku baca balik ,Kalo tak buat maluu jer .bhahha .Serious aku suka gila-2 baju tu ,then aku suruh mama aku beli ,first mama taknak beli cause baju tu mahal ,labuh ,takot tak padan dengan aku ,then aku merayu-2 nak beli ,so dia belikan ,dia cakap ,balik kita kena oter ,then balik try ,wooo ,Ngam-2 jer ,niceone :) ,Nasib akak tu bagi discoun ,mama taklah bising ,bhahaha .ThankyouuMama ,iloyeyousomuchh <3 .Kalo tak ,sampai sekarang long dress hanya mimpi ,now dah jadi milik aku .Ohsemm .Okay ,Byee
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment