Wednesday 14 March 2012

Frust !

Weh serious aku tak tipu ,baru sekarang aku rasa frust tersangat teruk sampai tumbuh jerawat kat dahi neh .Nak nages suma ada wehh :'( baru cuti seminggu pon dah teruk ,belum cuti 2minggu lg ,Ya Allah penat weh ,hw banyak ,susah-2 pulak ,Aku pon bukan pandai sangat .Dulu takpa ah ,tktau ada yang tolong .Now ? takda sapa-2 pon yang nak tolong ,terpaksa mintak tolong kat abang aku ,tu pon kadang2 aku ganggu dia ,yela ,dia pon tengah study ,then aku tanya itu ini ,Haiyaa ,ganggu tu .Neh jawab soalan sej pon ,adoy pecah kepala kott ,pegi dekat google ,deret kuar merapu ,haremm betul lerr .Nasib ler ada orang nak tolong ,Aku taktau nama dia apa ,tapi dia tu memang gila2 ,nama fb dia 'haha hihi' pelik kan ? saja pon dia tuh .haha .Okay ler atleast dia mau tolong aku jugak .Wehh thankyouu very muchh .Nanti aku tolong hang balik :) Sakit kepala suma ada neh .adess .Aku rasa kengkawan aku bole relex lagi ,Oh bagi aku tak ,selagi tk complete keja aku ,memang aku nak nanges ,kalo setakat 2 3 soalan tak siap then sempat copy kat sekolah takpa lagi ,tp kalo 1 karangan tak siap .ohmgoshh .Cannot ! Neh aku ada rumusan + karangan + mekar tak siap lg .memang gila-gila-gila lahh .Ahh .dah malas aku nak cite .
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment