Thursday 10 May 2012

Miss Old BFF :(

Hello ,Hi lama kan aku tak post ,Kay ,Actually ,aku busy ,Almaklum lah exam mid year .Hohoh .Baru start Kemarin ,Sejarah II and Agama I .Kay ,agak mencabar jugaklah .Tapi buleh jawab :D

Neh pasal BFF aku ,serious dulu masa sekolah lama kami macam belangkas kott ,Hahaa .kat mana ada aku ,sure dia ada ,Kalo dia takda ,mesti orang tanya .Hihih .Comey kan kami dulu :)) aku rindu gila kot kat dia ,dia tu macam adek aku ,sebab tak cukup ketinggian .Hahaaha .Dia dulu sanggup suruh junior sebelah dia tukar tempat tido dengan aku ,semata-2 nak suruh aku tido sebelah dia ,Hehehe .Aku neh style Penakod .highhi .tapi sikit jelaa .Hee ,Rindu nak makan biskut tengah-2 malam dalam gelap2 .Hahaha .Ingat lagi time tinggal budak form3 jer kt hostel ,budak lain balik rumah ,Aku cakap dengan dia nk pegi amek wuduk ,time tu nak sembahyang insyak kot ,Aku naik atas ,nak amek wuduk ,then aku cakap japg aku turun ,tapi aku tak turun ,aku p sembahyang kt dorm Sarah ,sebab aku takod nak turun sorang-2 ,Hahah .masa naik aku berani sebab member aku tengah mesin baju kat bilik basuh tu ,Aku tengok miera ,zida ,intan ada dalam dorm ,aku cakap nak pinjam telekung ,nk sembahyang ,dah habes ,aku tak turun ,aku lepak atas katil dengan depa tuh ,Tetiba ada sorang member aku masuk dorm tu ,dia cakap ,lah duk sini rupanya ,nuh ,p turun ,member hang merajuk dah tu .Haha .Aku gelak kot ,then aku follow dia turun ,pegi dorm Aminah ,dorm aku .aku masuk tengok ecah tutup muka dengan bantai bushuk dia ,bhahaha ,Then pujuk2 ,okay balik ,Gegeh lettuw :) Tapi pape pon dia memang da beshhh ahh :D

Tetiba semalam aku mimpi dia ,serious tak penah mimpi ,tiba2 aku mimpi ,Hurm ,orang cakap kita mimpi orang tu ,sebab rindu lah ,HOHO ,mean aku rindu dia ? Jyeah memang ,sebab kami sehati sejiwa wehh :) Then aku text dia tadi ,tanya dia sehat ke tak ,sebab aku dengar dia sakit ,Yelaa sejak pindah sekolah dah lama tak contact ,dia sekolah kat Pendang ,aku kat Gurun .jauh tuhh .Then dia cakap memang dia sakit ,dekat 2bulan dah .Ya Allah lama tu ,aku baru tau dalam minggu neh jer ,Aku tanya dia sakit apa ,Aku dengar pon seram weh ,Dia kena santau angin ,Kesian weh ,Bestfriend sekolah dia sendiri yang buat ,Sanggup kawan dia buat macam tu kan ?Aku yang BFF dia pon tak terlintas nk buat macam tu ,Sebab kehidupan ecah tu elok sikit ,kawan dia sakit hati ? Then main-2 buat santau ? Tak berhati perut langsung ! apa jenis manusia lah !Serious aku marah gila buat macam tu kat kawan aku ,Dah lah nk SPM .Kalo aku jadi Ecah ,aku tak cakap banyak dah ,p jumpa bagi penampar terus ,Yang aku geramnya ,parent kawan dia yang buatkan .neh kes parent backup anak ah neh ,Tapi agak2 ler ,perkara buruk tu .Jangan ah sampai macam tu .Apa jenis manusia pon aku taktau .Hope dia okay-2 jer ,Takda yang ganggu dia lagi .Tcaree wehh :(
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment