Thursday 19 April 2012

Geram wehh !

Serious tadi masuk kelas ict aku tahap kebengangan ahh .Cikgu tu cakap kena buat keje kursus form4 ,cause ada yang tak complete .Damnn ! Then dia cakap cikgu Malik yang ajar last year tak check langsung file and ada kesilapan apa tah yang kami buat ,adoy banyak prob lah ,Kenapa baru sekarang nak cakap ? Dah dekat tengah tahun baru nak cakap ,memang aku geram kan !Ada 1 keje kursus tu aku dah siap suma ,buat sendiri dengan Tasya ,siap dari last year lagi and mintak cikgu Malik semakan then dia cakap later-2 ,sampai ke hari ini ,and benda alah yang aku save dalam pendrive tu suda takda. Memang aku syok tahap menara KLCC ahh . -,- .Dah tu satu pasal .Neh keja kursus yang form5 1 apa tak start lagi ,lagi lagi lah aku suka ! Dengan nak exam lagi ,nak baca buku ,tution .serabut otak aihh !Nak nanges dah wehh .Serious aku cakap ,aku tak kuat nak hadap benda neh .nak study untuk ec\xam  midyear lagi ,Weh tolonglah aku .Memang aku now nak copy jer ,dah malas nak cari sendiri ,serabut sangat2 .Lagi bertambah busylah aku lepas neh .Huarr .Dah ah makin geram aku duk cakap pasal ictictict !
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment