Friday 29 June 2012

Yang Terakhir Buat Batch 95

Hello ~ Lama kan aku tak berblog-ing ,Yaa ,Aku busy ,yang tu hampa suma kena faham kayy ,Maklumlah SPM kan .Hehe ,Rini taknak cite yang merapu ,nak tunjuk gambar je ,Biaq lah aku nak showoff ke showon ke ,Tak kacau duit mak bapak nenek hampa suma kan ,Hah ,Last week ( Khamis ) ada hari sukan ,Tau kan ? Yee ,rumah aku tak juara pon -,- Rumah aku dapat numb 2 ,Yes ,kira okay yer :D And kelmarin (Khamis) Hari Koperasi atau dikenali sebagai hari koop ,Yooo ,Serious meriah gila walaupon takda pawagam ,Rumah hantu ,rumah sesat and etc .Tapi tetap besh wooo ,Sebab first time kelas 5T2 Buka gerai ,Alolo comey gitu .Haha ,Laku gilaa ,ramai pelanggan wehh :) dengan warna baju sama ,Hijau gitu ,Dah macam perhimpunan hijau pas tahu ! >,<  Okayy ,Wait nak upload gambar ,tengok tau !

Nehh time Hari Koop kemarin ~
                                             Pose dulu sebelum tengok silat :)
                                                 Yang neh time nak balik ,Dah habes dah niaga :)
                                           Neh time pagi-2 ,aku pon tak datang lagi .Hoho
                                          Neh saya syok-2 ,Nak buat kenangan katakan ~
                                           Neh pon sama :)
                                           Ouhh ,begitu busy sekali mereka ini ,Hoho
                                                Tasya , me and Yaya <3
                                                              See ,Go Green ,Gah ,sama kankan ?

Time hari sukan tak banyak sangat ler ,Tapi ada lah jugak untuk tatapan ,haha .Japp
                                                                     
                                          Tudia ,pom pom girl ke apa ? Ehh ,kanak-2 rebina kot
                                         Terlalu obses dengan ballon .LOLZ 
                                                Yang neh takmau cakap apa-2 ,yang pasti comey :p
                                        Kanak-2 rebina lagi riang tengah obses dengan ballon ;)

Okay ,sampai disini saja untuk hari ini :) Sebenarnya banyak lagi gambar ,Tapi aku dah malas nak masukkan ,Kalo massukkan ,hampa bukan nak tengok ,hewhew ,Bubyee . Have Fun ! :) Tata titi tutu <3                
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment