Thursday 9 August 2012

Trial ?

Assalamualaikum ,Hello .Hi .Lama kan aku tak berkunjung disini kankan ? Almaklumlah sekarang semakin busy .Bhahah .Kayy ,Tipu jer ,Aku jarang online ler .Rasa macam malas sangat-2 nak onl ,tetau pasal apa .Hoho .Kay trial ? Ahaa .Trial untuk kelas aku start Selasa next week ,So damn ! Budak lain suma lepas raya .Mana aci ,buat lah lepas raya jugak .Grrr . Selasa neh exam ICT .Mak aii .Boleh Mati nehh .Susah wehh . Time-2 cegini orang dah malas nak study ,Nak fikir baju raya lah ,apalah .nak beli itu ini lahh .Ahhh .Spoil ah cegini ,Okay nvmind .Demi masa depan . :'( Orang tanya ready ke belum ? Kay aku nak bagitau ,ready ke tak ,bila sampai tarikh tu ,Aku tetap kena masuk dewan ,then jawab .Aummm .Tadi ada teknik menjawab ICT .Adoyy ,mata aku tak larat nak angkat kot ,dengan kesejukan aircond .Terasa macam nak tido jer ,Then lepas rehat ada Teknik Menjawab BI .Yang neh untuk orang yang terpilih sebab time midyear punya exam fail .Tapi aku join jugak walapun tak terpilih .Hahah .Yelaa ,Walaupon aku lulus,aku tetau jugak tip-2 nak buat essay bagai tu .Bila dah join ,baru tau .Ohh begini caranya .Hhaha

~ Sebenarnya rini aku mai awal ohh sekolah ,Kalo tak Malina tunggu aku kat depan pintu kecik tu ,Yang ada kerusi ,Tapi rini aku masuk ,Alamak dia takda .Blurr terus ,taktau nak pegi mana ,So aku pon jalan sorang-2 pegi surau ,sebab ada bacaan yassin .Tapi aku tak masuk ,Aku kan Teeettt ,So aku duk depan lab ,nganga sorang-2 .Then nampak munira mai ,time tu dia ondaway nak naik tangga masuk kelas dia ,Pastu say hi-2 ,and blabla ,pastu dia turun balik tangga ,and tak naik letak beg pon ,Mai sembang-2 macam org gila dengan aku ,sebab aku dok gelak saja .bhahhaah .Pastu Malina mai kat ak dengan agak bebai sikit ,tapi okay ,sebab aku buat-2 lawak sikit .Dia pon cool .hahah .Mau tak marah ,dia tunggu aku kat depan pintu ,yang aku dah masuk dalam dah .Hahah .Sorry :/ .Tengah duk sembang ,Dihah panggil aku ,time tu dia kat tangga nak naik kelas ,Aku pon p lah kat dia, then dia cakap ada orang nak dia adjust aku ? Lahh ,terus aku gelak and cakap .takpa lerr ,takmau ,terus aku belah macam tu ,Hahah .Tobat sian .Bukan apa .Malas kay malas .Fullstop ! Peace .Tamo marah-2 yerr .Tcaree <3

THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment