Wednesday 5 December 2012

Freedom

Hi ,Hello .Rindu aku dakk ? Confirm rindukan ? Haha ,Aku rindu jugakk :* Yeahhh SPM dah habes :) Woahoo tak jadi budak sekolah dah ,Hee ,Hari neh last exam SPM ,Sape-2 yang ada paper rini goodluck yoo :) Sebenarnya nak post lama dah ,Tak sempat ,Maklumlah busy kan sekarang .Hahha Kemarin Pegi Pantai Hospital ,Wan masuk hospital kan ,so pegi sanalah .Aku sampai-2 tu duk jap ,then terus tido ,HAHA .Best wehh ,sejuk jerr ,tido atas sofa yang begitu empuk macam tilam dekat rumah aku .Hah ,Memang terelap lah citanya .Lagipon tu bilik Vip ,tak share dengan org ,so suka hai nak tido ke tak ,Kalo share memang aku takda tido lh .Nextt ,Aku sejak2 habes exam keja tido lewat jer ,mata pon dah macam Panda ,HAHA .Oyeahh ,Baru semalam Active fesbukk ,Kalo tak nak bagi cukup 3bulan tp tak boleh ,sebab ada benda yang nak dibuat ,so kena active semalam :D baru active semalam dah ramai chatting dengan aku ,Nampak tak betapa rindunya depa kat aku ? HAHAH .Rindulah sangat ,Phuihh .Cuti neh tktau pegi Holiday ke tak ,plan tu memang dah plan just belum dilaksanakan jer :)

Tadi pagi terbangun lewat ,Arghh ,Plan pagi tadi nak pegi hantar buku teks dengan Syerah and Malina .Tuptup ,aku yang lewat ,Malina dah sampai sekolah ,aku baru terjaga ,aku suruh dia gerak aku ,dia misscall jer ,jangan harap aku nak sedar ,letak bom baru lh aku sedar ,Hahah *tido mampus  .Janji pukul 9 ,pukul 9 baru aku bangun ,Hahah ,Janji melayu macam tu dah lha ,sorry nohh :) Hakhak *Mohon bagi penampaq kiri kanan . Then siap cepat2 ,And see Malina dok tunggu aku kat Pondok depan koop .Haha Dah aku p dekat dia ,Aku pon ajak dia naik sekali p bilik SPBT and ada bebudak form4 yang ajak ,Takpalah ,bagi jela dorang tu check buku *konon-2nya takot buku curik -,- Dah siap ,sain bagai ,Alhamdulillah depa tak check buku balut ke tak ,sebab ada 1 buku tak balut ,HAHA ,Dah lh mahal ,tak balut kena RM1 Walaupon buku tu kecik ,Melampau ,dh dapat ritu pon memang tak balut plus aku jarang guna buku tu ,Memang pakai tak balut lh ,Hahah Selamat duit aku .wkakaka ,Tapi kalau kena pon takpa ,aku memang bawa duit untuk bayar pon ,dah dia tak cakap pape ,aku pon buat-2 blurr lha .Hahah .Nicee

Okaylahh ,dah takda idea wehh ,Kemas buku yang sememangnya aku tak kemas nak p pack dalam kotak ,nak jual ,dah takda spa guna .Woo ~ Bubyee uolls <3
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment