Tuesday 19 February 2013

Chill Out

Hello ,Double hello ,triple hello .Hahah .Bapa banyak nak hello lah aku nihh .Hhahaha .Okay2 ,Today aku nak cite sikit jelaa ,sikit okay bukan banyak pon .hahaha .Kemarin Tasya ajak kuar makan ,Aku on jerr ,Kononya dah besaq ,Amekk kauu .Tasya drive ,Janji pukul 2.30 lebih2 sikit ,Nahh sekali dia mai ,pukul 4 ,geram gila ,make up apa tatau .haishh .Hahah .Then dia mai amek aku ,Pastu terus p Jeniang amek dekna *Adik ipaq dia .wkakakaka .Then patah balik p Aneka ,P makan kat Kopitan ,Makan2 ,snap2 ,rehat2 sebab terlalu kenyang ,sampai tak habis wehh ,hahaha terpaksa bungkus .wkakaka .Habis bayar suma ,p turun bawah ,nak beli redset ,Err ,taktau nak ejaa pulak ,alaa yg spray nyamuk tuu .Benda alah tu lahh .Dah siap beli suma tu ,P hantar dekna balik ,perhh ,gila lah dia tu ,bawa keta suma langgar lampu ,Merah kenalah stop ,dia bantal jalan ,Kureng betuii kawan aku nihh .Dah lah bawa laju ,takdanya 60 .suma 60+ .Zzzz Aku pon jadi cuak jugak ,hahaha .Tapi okay lah ,dia dah cekap :) Satu lg aku tak tahan ,dia dah lah dalam lesen P ,boleh dia tak lekat P ,Apa2 jadi susah kan ? Haishh ,apalah budak nii .Okay ahh ,Aku taktau nak type apa lg ,See ,aku cakap sikit ,so sikit jela aku type .Bubyeee
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment