Thursday 19 January 2012

Merentas Desa 2012 :)

Hello ~ Kemarin my school buat merentas desa ,start pukul 3lebih macam tuh ler ,semangat ohh lari ,harhar ,first-2 aku kena tinggal ,Amalina lari depan tinggal aku ,then aku lari dengan Dayah ,Zatie ,Sue .Lepas tuh aku saja nak kasi Amalina jeles ,aku lari tinggal dia ,Sue pon join aku jugak ,Memang aku dengan Sue tinggal kawan-kawan aku yg lain jauh teruk .harhar ,aku sah-sah time tu tak larat gilaa ,nasib bawak air .Aku dengan Sue kejap lari ,kejap jalan ,sampai dekat jalan yg agak curang tuh ,aku jalan dulu ,saja-saja aku buat-buat nak jatuh ,then budak ST John ingat aku jatuh ,HAHA ,lawak dohh ,Then ada orang mengamuk plak ! pehal nak marah-marah aku ,bukan aku tinggal hang sorang-sorang ,aku tak janji pon nak tunggu hang kan ?so suka hati aku lh ! jangan nak biadap lerr -,,- .Aku dengan Sue pon lg 5mint nak habes ,tp sempat jugak sumbang mata utk rumah ,kira ok lh tuh ,bukan senang .HAHA .Tak sangka berkat aku ,rumah sukan aku dapat numb 1 ,Hebat takk ? Sue pon tk sia-sia ,rumah sukan dia dapat numb 2 :D .Woahoo .bangga teruk kami nehh ,bhahah .Biar ah nak bangga pon ,zzz .Okay gambar-gambar yg sempat snap snap kemarin :)










Okay yang tuh jer boleh aku tunjukkan ,sebenarnya banyak ,malas nak letak .hikhik .Sorry :/
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment