Thursday 22 March 2012

Nervous

Hello ~ Rini aku nak cakap sikit yang aku memang2 confirm kali neh exam aku tak dapat top 10 ,Tah papa jer result test 1 neh ,Tersangat comey gila kott .Niceone ! Gila benci ,benda senang pon tak bole buat .Adoyy ,Apalah aku neh ,Dah ah malas aku nak cakap pasal result test 1 ,Kalo dapat lebih dari 10 ,taubat malu ahh ,Dah ah melayu perempuan ada 8 orang ,yg lain cina ,Laki melayu punya pasal depa ah ,Kesah pulak aku ,Kalo dapat teruk memang malu gila kott ,Adoyy seram aihh ,Ignoree ~ Neh kes oral pulak ,aku tajuk pon tak tau ,pening dah aih pilih tajuk ,suma tajuk susah2 ,bongok ahh . Dah ah takda orang nk tolong cari kat aku ,Toknekk betullerr .Grr .Biar nanti aku cari sendiri ,Aku last mint baru jumpa ,hahaha .Tu memang aku ,Hahah .
Okay ah ,sikit2 dah ahh ,tak larat nak type panjang2 ,jari aku sebelah neh sakit weh ,terbelaga pintu kat Tution tadi ,biasalah jemm ,Hahaha .*ramai siot orang .Bubyee <3
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment