Tuesday 10 April 2012

Sakit Ohh ~

Hello uolls :) Okay hari neh ada sukantara ,Eh kemarin pon ada but di postpone kan sebab hujan .Nokharemm betul ,Kemarin pengawas pulun amek nama aku .Grr ,Sumpah geram ,cases pakai suar trek biasa jer ,Haiya ,berkira gilerr ,Agak-2 ah nak pakai suar sukan sekolah ,Dah lah macam apa lagi ,takde kualiti ,Eh please lahh .Kalo geng seanggakatan dengan depa takpa pulak ,takda pulak amek nama ,Neh yang aku bengang sangat ! Sebab hampa pengawas dikecualikan ? middle finger untuk kau kau kau !! Dok tak fair neh yg temperature aku nak pecah .Grr .Nasib rini tak kena ,kalau aku kena ,aku nak tanya pengawas yang pakai suar trek tu ,dia tulis nama ke tak ,kalo tak memang aku nak suruh dia tulis dulu then baru aku ,Hah baru fair ~ Kayy rini rumah sukan aku buat acara lontar peluru ,lari 100meter and lompat tinggi .Pasal lontar peluru ,Jujur aku tak reti nak main ,pegang ,sumalah aku tak reti ,but aku try ,Gilerr ! berat nak mampus ,cara aku pegang salah ,haha ,cikgu cakap bole terseliuh oh ,ignore ,time nak baling tu ,dengan aku sekali nk terjatuh ,Hhaha .Hah ,time lompat tinggi neh lah aku cuak sikit ,ketinggian aku neh hah ,adoyy ,kan kaki aku dah kena timpa dengan palang besi tu ,Seriously sakit wehh ,Baru rasa kot ,first kena aku tengok lutut aku jadi merah2 ,kayy ingat biasa ,then masuk kelas ,aku tengok lagi ,woott ,Agak ke'purple' Haha .lebam wehh .Neh pon terasa sakit jugak ,Gagah nak buat lompat tinggi ,tapi td before buat tu ,memang aku yakin giler-2 bole buat sebab rendah jer ,tapi tetap tak boleh .hHAHA .Macam apalagi ,adoyy ,tertiarap aku kat tilam tu dengan tudung nak tercabut bagai ,haha .Malu pon ada .Kayy ahh malas nak cte dah aihh .Bubyee ~
THANKS FOR READING ! LIKE IF YOU LIKE :)

No comments:

Post a Comment